Please Like Me (3/6)
Po rozstaniu z Arnoldem Josh wraca do randkowania, lecz kolejne spotkania są rozczarowujące. Tymczasem Hannah znajduje ujście dla emocji na treningach bokserskich, a Rose coraz częściej wdaje się w konflikty z otoczeniem.