Please Like Me - Season 1 (4/6)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode four: Josh invites his parents to a lavish gourmet dinner, during which everyone opens up.