Please Like Me - Season 3 (10/10)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode 10: Josh organises a big Christmas lunch for his family and friends where home truths will be told.