Please Like Me - Season 3 (6/10)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama.Episode Six: whilst Claire makes a difficult decision, Rose plots her revenge and Alan looks to the future.