Please Like Me - Season 3 (7/10)
Twenty-something Josh lives in Melbourne and is trying to find his way in life amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama.Episode seven: Tom suggests smashing open a piñata full of secrets...