Please Like Me - Season 3 (2/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode two: Arnold announces that he will come out to his parents. Mae makes a confession to Alan.