Please Like Me - Saison 3 (1/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. First episode of series 3: struggling with the normal chaos of his life, Josh is waiting for Arnold to commit to their relationship.