Please Like Me - Season 3 (5/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama.Episode Five: The morning after: Josh, Tom and Arnold have a new friend, and Claire returns.