Arnold przygotowuje się do coming outu przed rodziną podczas urodzinowego przyjęcia. Mae wyznaje Alanowi, że go zdradziła. Claire postanawia wrócić do Australii. Rose i Hannah spędzają piątkowy wieczór z lesbijskim barze.