Josh, Arnold i Tom postanawiają przeprowadzić eksperyment w używkami. Ich nocna eskapada szybko wymyka się spod kontroli. Tymczasem Mae podejmuje ważną decyzję dotyczącą przyszłości jej związku z Alanem.