Josh, Tom i Hannah towarzyszą Arnoldowi w czasie jego urodzinowego coming outu. Alan chwilowo mieszka u Josha i próbuje pogodzić się ze zdradą. Do Rose dzwoni Stuart, którego poznała w szpitalu psychiatrycznym.