Please Like Me - Season 2 - (6/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode Six: After a rough start to the day, Josh organises a trip to the zoo with his dad and the hospital patients.