Please Like Me - Season 2 (3/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode 3: Josh prepares to meet up with Geoffrey again. Rose gets to know some of the other patients at the hospital.