Please Like Me - Season 2 (1/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode one of season 2. Josh introduces his new little sister to his flatmates during a hectic evening of babysitting.