Please Like Me (6/10)
Patrick oznajmia, że nie chce prawdziwego związku z Joshem. Chcąc oderwać się od przykrej wiadomości, Josh zabiera Rose i jej znajomych ze szpitala do zoo. Tymczasem Tom i Jenny ponownie przeżywają kryzys, a Alan podejmuje decyzję, że przestanie wspierać Josha go finansowo.