Po śmierci jednej z pacjentek szpitala Josh obawia się o stan Rose i zabiera ją na wyprawę do Tasmanii. Wspólna wędrówka zmusza matkę i syna do szczerej rozmowy o lękach, odpowiedzialności i wzajemnym zaufaniu.