Fishermen and scientists collaborate in the Iroise Sea
Like global warming and plastic pollution, overfishing is threatening the oceans. To protect their coastline, around twenty fishing leaders in Brittany have signed the ‘Partner Fishermen’ charter, committing to environmental standards and collaboration with marine researchers.