Life and Deaths of Max Linder
An exploration of the dazzling rise and mysterious downfall of Max Linder, the world’s first international film star and mentor to Charlie Chaplin. Blending rare archives with AI-crafted recreations, director Edward Porembny resurrects the glitter of the Belle Époque while uncovering the shadows behind Linder’s suicide.