Viața și morțile lui Max Linder
Mentorul lui Charlie Chaplin și primul megastar de cinema, Linder a fost adesea ignorat de publicul larg, în ciuda impactului său profund asupra istoriei cinematografiei. Combinând materiale de arhivă și reconstituiri realizate cu ajutorul inteligenței artificiale, regizorul Edward Porembny dezvăluie ce se ascunde în spatele sinuciderii lui Linder.