Życie i śmierci Maxa Lindera
Max Linder, pierwsza międzynarodowa gwiazda srebrnego ekranu, był uwielbiany zarówno w rodzimej Francji, jak i w całej Europie i w Hollywood. Był pionierem komedii niemego kina i mentorem Charliego Chaplina, który wykorzystywał nie tylko jego pomysły, ale przejął też atrybuty: wąsik, laseczkę i melonik. U szczytu sławy Linder ożenił się z piękną 19-latką i wkrótce urodziła im się córka. Dlaczego więc, jego życie skończyło się tragedią?