Lovesick - Season 2 (8/8)
The Glasgow flat share of Dylan, Evie and Luke are back for a second season where they try even harder not to express their feelings. Season 2 finale: Dylan hasn't heard from Abigail since Angus's divorce party, where much was revealed.