Banned! - Controversial Music33 min
In Russia, artists who criticise the regime or the war are sidelined and blacklisted. In Ukraine, recording music with Russians can get you into trouble, as pop icon Dakooka found out. And in Bulgaria chalga music, long written out of the Bulgarian ethno-nationalist story, is now very popular. Tracks East looks at the complex relationship between music and politics.