Lebanon After the War: Is Healing Possible?34 min
Lebanon has experienced an economic crisis, political instability, the Beirut explosion and the war between Israel and Hezbollah. How can Lebanese people overcome these traumas? Three young artists from Beirut tell photographer and filmmaker Omar Gabriel their experiences.