Czy Liban wyleczy rany po kolejnej wojnie?34 min
Liban jest pogrążony w permanentnym kryzysie. Niestabilność ekonomiczna i polityczna, katastrofalna eksplozja w bejruckim porcie, wreszcie wojna, która po raz kolejny zdruzgotała kraj. Jak z tymi traumami radzą sobie młodzi Libańczycy? Gdzie szukają nadziei?