Libanul după război: încercarea de vindecare
Beirut, cândva un centru vibrant al unei scene artistice și muzicale rebele, este în stare de șoc. Atacurile israeliene au lovit puternic orașul și suburbiile sale. Mulți artiști au fugit, în timp ce alții încearcă să continue în ciuda distrugerilor și a pierderilor. Tracks East prezintă modul în care tânăra generație din Liban face față catastrofei actuale și își păstrează poveștile...