Kitchen Hacks with Lucie
From a poor man's food to an aristocratic delicacy - oysters tell a story of social change and changing tastes. In Brittany, the Cahue family is dedicated to sustainable shellfish farming. Chef Lucie Fischer-Chapalain adds culinary splendour to these very special shellfish: gratinated with salicornia and hazelnut or as a sweet version with milk, buttermilk and apple.