Kitchen Hacks with Lucie
As one of mankind's oldest cultivated plants, the fig combines thousands of years of history with modern flavours. On the Greek island of Euboea, where the Karava family grows organic figs, the fruit ripens under the Mediterranean sun. Chef Lucie Fischer-Chapalain discovers new flavours: crispy samosas and a sweet and salty fig spread.