Re: Norway's Salmon Crisis
Intensively farmed salmon in Norway’s fjords is threatening populations of wild salmon: An explosion in sea lice is decimating farmed and wild fish stocks. But scientists and anglers are working together to save Norway’s salmon from this seemingly unstoppable parasite.