Kitchen Hacks with Lucie
Chef Lucie Fischer-Chapalain reveals the versatility of kale: she prepares it in smoothies, as crispy chips, and even adds it to her quiche filling. Once cooked primarily in soups or stews, this flavorful vegetable now shines in a multitude of dishes.