Kitchen Hacks with Lucie
What once saved sailors from scurvy is now a highly-prized superfood: cranberries combine centuries-old medicinal knowledge with contemporary cuisine. Chef Lucie Fischer-Chapalain discovers the culinary potential of the berry and makes protein-rich energy bars, savoury cranberry mole for tortilla chips and spicy cranberry crackers.