Kitchen Hacks with Lucie
The variety of dumplings in cuisines across the world is astounding. From Italian ravioli to Polish pierogi to German maltauschen, they are a favourite comfort food. Lucie tries out different dumpling traditions in Berlin and makes her own with a colourful twist.