Kitchen Hacks with Lucie
Seaweed is used in cosmetics, pharmaceuticals, and bioplastics. But you can also eat it! Chef Lucie Fischer-Chapalain finds out how to harvest algae, how healthy it is and, of course, what it tastes like.