Kitchen Hacks with Lucie
The volcanic island of Lanzarote is the perfect place to grow Aloe Vera. Well known for its use in cosmetics, islanders are experimenting with eating aloe vera, notably in vegetarian burgers. Chef Lucie shows us how to produce aloe vera juice and vegetable caviar from the plant.