Podróże ze smakiem
Kosmetyka, medycyna, przemysł farmaceutyczny, produkcja bioplastiku… Wodorosty są dziś wykorzystywane w wielu branżach. Również w kulinarnej – bogate w białka, minerały i witaminy, algi mają gigantyczny potencjał w zdrowym żywieniu.