Kitchen Hacks with Lucie
They give dishes a Mediterranean touch: Herbes de Provence. In Saint-Rémy-de-Provence, the Goret family produces traditional herbal blends on their farm and distils precious rosemary oil. Chef Lucie shows how to prepare herb baguettes, lavender butter and salmon marinated with herbes de Provence.