Podróże ze smakiem
Rozmaryn, tymianek, majeranek, oregano, estragon… Któż z nas nie zna ziół prowansalskich? Ta mieszkanka swoją nazwę zyskała dopiero w latach 60. XX wieku i to dzięki Amerykance, Julii Child. Nasza własna szefowa kuchni, Lucie, pokaże, jak kreatywnie wykorzystać ten klasyk w nowoczesnej kuchni.