Podróże ze smakiem
Żadna inna przyprawa nie jest tak prestiżowa i pełna znaczeń jak szafran. Te cienkie nitki będące znamionami krokusa wymagają skrupulatnego, ręcznego zbioru. Kulinarny skarb, szafran jest istotną częścią kultury Wschodu – najlepszy pochodzi z Iranu. Nie tylko barwi potrawy, ale także nadaje im niepowtarzalny smak i aromat, a w medycynie tradycyjnej jest uznawany za lek na wiele przypadłości.