Roma: Pride and Prejudice31 min
At around 13 million, Roma and Sinti are the largest ethnic minority in Europe. A new generation is currently conquering the cultural scene. Twist presents Selma Selman's art, which can be seen in Amsterdam. Malgorzata Mirga-Tas has designed the Polish pavilion at the Venice Biennale. And Lindy Larsson breaks down clichés in the opera Carmen at Berlin's Gorki Theatre.