Sexy Priests: Followers Guaranteed?
In the midst of an election campaign, Canadian Prime Minister Mark Carney appears in a video clip with actor Mike Myers. The video is a direct response to Donald Trump's expansionist ambitions and increasing US pressure on Canada.