Dessous des images 2026 (68/110)
W samym środku kampanii wyborczej, premier Kanady Mark Carney pojawił się w klipie wyborczym z komikiem Mike’iem Myersem. Razem stawiają zdecydowany sprzeciw ambicjom Donalda Trumpa, który chce przyłączyć Kanadę do Stanów Zjednoczonych i wytoczył sąsiadowi wojnę ekonomiczną.