Re: Queens of Tech in Lithuania
Lithuania is young, dynamic, and a hotspot for tech innovation where many women are taking the lead. The Baltic state was for many years a country of emigration but recently young Lithuanians are moving back to the country from abroad in droves, despite the threat of Russian aggression.