My Pakistan
Pakistan is a country in which Islamic and conservative values characterise everyday life. However, minorities are also part of society and fight for their rights, such as the trans activist Shahzadi, the Hindu scholar Kailesh whilst the comedian Amtul questions the traditional role of women.