My Pakistan
In Pakistan, two-thirds of the population is under 30, and their standard of living depends on their family background. Faizan is a mechanic and dreams of having his own workshop, but finds it hard to feed his family. Umair teaches children from disadvantaged backgrounds in a rural school. Photographer Rabbania, on the other hand, comes from a wealthy family and is successful in the art world.