Pakistan: Pregnant and in Danger25 min
In Pakistan, where infant mortality is amongst the highest in the world, an army of healthcare professionals, most of them trained by NGOs are helping pregnant women in disadvantaged neighbourhoods and rural areas to have healthy pregnancies and safe births.