Mój Pakistan
Ponad dwie trzecie Pakistańczyków ma mniej niż 30 lat. W tym rozwarstwionym społeczeństwie o przyszłości najczęściej decyduje pochodzenie. Faiza marzy o własnym warsztacie samochodowym, ale nie ma środków na jego założenie, choć pracuje po 12 godzin dziennie. Umair uczy w wiejskiej szkole dzieci z biednych rodzin. Rabbania jest odnoszącą sukcesy w artystycznym świecie uliczną fotografką i pochodzi z bogatej rodziny.