Mój Pakistan
Choć Pakistan jest krajem w przeważającej większości muzułmańskim i konserwatywnym, mniejszości nie dają się uciszyć i walczą o swoje prawa. W Karaczi, największym mieście kraju działa Shahzadi, aktywistka na rzecz praw osób transpłciowych, które choć uznawane przez pakistańskie prawo, padają ofiarami przemocy i znajdują się na społecznym marginesie. Kailesh jest hinduistą, który walczy o prawo do wyznawania swojej religii. Amtul to standuperka otwarcie mówiąca o dyskryminacji pakistańskich kobiet.