Mój Pakistan
Pakistan jest krajem, w którym mężczyźni stanowią prawo i są w uprzywilejowanej pozycji. Coraz więcej młodych – nie tylko kobiet – protestuje przeciw tej sytuacji i żąda liberalizacji kraju. Neha jest prawniczką, pracuje w Trybunale Konstytucyjnym i chce tak zmienić prawo, by wreszcie zaczęło chronić kobiety. Aaiz, wychowany w konserwatywnej rodzinie, gra w rozpolitykowanym zespole rockowym, w swoich tekstach krytykuje zindoktrynowane przez islam społeczeństwo. Naprzeciw im stają duchowni tacy jak Abdul Jameel, który interpretuje Koran w najbardziej radykalny sposób, rodem z wahabickich pism.