My Pakistan
Pakistani society is in flux. Whilst some uphold the traditions of a conservative Muslim society, many are demanding more freedom, and equality for women. Rock musician Aaiz rebels against the older generation with provocative lyrics and lawyer Neha is fighting against forced marriage. Imam Abdul Jameel, on the other hand, calls for religious rules to be observed.