My Pakistan
The Pakistani diaspora in Britain is well-established with around 1.5 million people in Britain having Pakistani roots, with a large community in London. Ahad is a successful DJ who moved from Pakistan to London when he was a child. Mahi and Irfan run a clothes shop and Roshy and Sima help women from South Asian families build confidence and realise their potential.