Mój Pakistan
W Wielkiej Brytanii mieszka ponad półtora miliona osób pochodzenia pakistańskiego, którzy żyją w dwóch kulturach. Jak Ahad, didżej, który w dzieciństwie padł ofiara angielskiego rasizmu. Mahi i Irfan prowadzą sklep z pakistańską modą, ale choć odnieśli sukces i mają w Londynie wielu przyjaciół, tęsknią za ojczyzną. Rohy i Sima urodziły się już w Europie i angażują się w pomoc potrzebującym londyńczykom.